Ik zoek een videograbber om mijn cassettes over te zetten op mijn pc en daarna te branden op DVD, wie heeft daarmee ervaring en welke zijn de beste?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik geloof dat de hardware niet zoveel uitmaakt magic had wel een leuk setje denk ik
maar is wat moeilijk te krijgen.

ik heb ooit eentje gekocht bij de aldi prima dingetje

Let wel of deze geschikt is voor je versie van windows
want het is een wat oudere techniek geworden
Waar je de kans loopt dat het niet meer werkt onder windows 8 o.i.d
het is zelf al een wat oudere techniek
die in de xp tijd nog aardig populair was

tip" kijk eens op marktplaats
Vaak als mensen klaar zijn met het converteren gebruiken ze hem niet meer
en verkopen ze hem weer.

het branden kan echt een probleem worden, dat was waar ik tegenaan liep
het werkte allemaal prima bij mij zolang de dvd op de pc werd gebruikt
en vaak werkt het ook wel op je dvd speler na dat je schijnbaar het juiste formaat daarvoor vindt ? dat kan ook nog wel eens fout gaan
Maar het gebeurde maar wat vaak dat het op geen mogelijkheid op een andere dvd speler dan je eigen wilde pakken. het blijkt dat juist de b-merk dvd speler vaak beter met gebrande dvd om kunnen gaan dat de duurdere van sony of jvc
(pc is bijna nooit een probleem )

Wil je echt goeie dvd's dan kan je beter naar de hema gaan.
en ze daar laten maken.

Voor opslag op HD of een online driver is dit prima.
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor deze nuttige informatie