hoe kan ik mijn laptop weer opstarten?

Hallo,

Mijn laptop wil sinds een tijdje niet meer opstarten.
Zie de bijlage voor een foto.
Ik krijg dan een updatebewerking te zien die geen voortgang boekt.
Ik kan ook helemaal niks, ook al doe ik hem aan en uit kom ik weer bij hetzelfde terecht.
Ik zou echt niet weten wat ik nu moet.
Weet iemand hoe ik dit zou moeten oplossen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
SimonV
9 jaar geleden
Misschien werkt dit:
- start de computer op in veilige modus
- kies daarna Start -> Uitvoeren
- type MSCONFIG
- kijk bij tabblad Opstarten of je de updateactie kunt uitschakelen.

Antwoorden (1)

Als eerste raad ik je aan de automatische Windows update UIT te zetten. Je internetverbinding mag er voor wat voor reden ook maar 30 seconden eruit liggen dan raakt de Windows-update in de war en blijft dus "hangen".
In dit geval zit er niks anders op dan met de systeemdisc een reparatie-installatie te doen. Je kan ook nog proberen om op te starten in de "veilige modus" en dan onmiddellijk de automatische update uit te zetten en dan weer in "normale modus" op te starten. Succes!