Hoe kan ik het beste bestanden online uitwisselen via Windows?

Hoe kan ik bestanden op de ene pc in een map zetten, zodat ik ze op de andere pc ook zie?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Dat kan bijvoorbeeld met Dropbox, of een van de vele soortgenoten.

Toegevoegd na 1 minuut:
- Google Drive
- OneDrive
- Box

Toegevoegd na 4 minuten:
Dit soort programma's synchroniseren een bepaalde map op je pc naar de cloud. Als je op een andere pc hetzelfde tooltje installeert en inlogt, wordt de map automatisch bijgewerkt.
bamibal
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel echt via het thuisnetwerk, dus bv thuisgroep etc
bamibal
9 jaar geleden
Ik dacht dat je met "online" via internet bedoelde.
Het beste is het om bestanden te delen binnen de thuisnetwerkgroep. Dit kan gewoon binnen windows. Zie voor meer informatie: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows/sharing-files-printers-help#sharing-files-and-printers=windows-81&v1h=win81tab1&v2h=win7tab1&v3h=winvistatab1&v4h=winxptab1