Hoe kan je de standaardinstellingen van word veranderen voor de stijl waarin je werkt?

Steeds als ik een nieuwe document open in word, staat hij standaard in een stijl waarin de regelafstand 2 is. Ik vind dit erg lastig werken en als ik in het document aan het werken ben, veranderd hij af en toe terug wat mij nog meer irriteert. Ik heb geprobeerd om de standaard stijl te veranderen, maar hij houdt dit niet vast.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
4.9K

Antwoorden (2)

Stel een word document in zoals jij hem hebben wilt en sla hem op als sjabloon. Geef hem de naam normal.dotm. Normal.dotm is het standaard sjabloon dat wordt geopend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga in de werkbank naar de kolom waaronder"Alinea" staat! Daar staat een aanklik mogelijkheid van twee kleine driehoekje die onder Alkmaar staan. Als je daar met je cursor op gaat staan komt de tekst " Regelafstand "! Als je erop klikt dan komt er een dialoogmenutjes en daar kan je de regelafstand aanpassen. Als je dat gedaan hebt kun je daarna in dat menu onderin klikken op " standaardwaarde.." Als je dat gedaan hebt zal dit altijd zo blijven zolang jij het niet verandert. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, werkbank moet werkbalk zijn!

Toegevoegd na 2 minuten:
Alkmaar moet elkaar zijn, ben een beetje slordig aan het typen geweest