Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je de standaardinstellingen van word veranderen voor de stijl waarin je werkt?

Steeds als ik een nieuwe document open in word, staat hij standaard in een stijl waarin de regelafstand 2 is. Ik vind dit erg lastig werken en als ik in het document aan het werken ben, veranderd hij af en toe terug wat mij nog meer irriteert. Ik heb geprobeerd om de standaard stijl te veranderen, maar hij houdt dit niet vast.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Stel een word document in zoals jij hem hebben wilt en sla hem op als sjabloon. Geef hem de naam normal.dotm. Normal.dotm is het standaard sjabloon dat wordt geopend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga in de werkbank naar de kolom waaronder"Alinea" staat! Daar staat een aanklik mogelijkheid van twee kleine driehoekje die onder Alkmaar staan. Als je daar met je cursor op gaat staan komt de tekst " Regelafstand "! Als je erop klikt dan komt er een dialoogmenutjes en daar kan je de regelafstand aanpassen. Als je dat gedaan hebt kun je daarna in dat menu onderin klikken op " standaardwaarde.." Als je dat gedaan hebt zal dit altijd zo blijven zolang jij het niet verandert. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, werkbank moet werkbalk zijn!

Toegevoegd na 2 minuten:
Alkmaar moet elkaar zijn, ben een beetje slordig aan het typen geweest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding