hoe zet ik ios 7 op een iphone 4 die op ios 4 staat?

ik heb de oude telefoon van mijn vader gekregen maar hij is al een tijdje niet geupdate hoe zet ik ios 7 er op

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Normaal sluit je hem aan op pc
Via de usb laadkabel en met itunes check je of er een update is ?
als de kabel is aangesloten zal er vast en zeker al meteen een update melding komen
zo niet
dat kijk je met de kabel aangesloten en itunes open onder instellingen op de iphone zelf

instelingen
algemeen
softwareupdate

het kan zijn dat je wel een apple id moet maken ?
Als je zelf al itunes gebruikt dan zal dat er denk ik al zijn
als dit het apple id van je ouders is
kun je waarschijnlijk het beste op je eigen naam en email een apple id aanmaken
mits je jonger bent dan 13 moet dat lukken
capthavoc
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
iOS4 had nog geen OTA ondersteuning dus die oplossing zie ik niet vliegen.... Pas bij iOS5 was het mogelijk via wifi de software update uit te voeren zonder tussenkomst van iTunes o.i.d.
Dat gaat niet, je zult moeten updaten middels tussenkomst van een PC/Mac. iOS4 ondersteunt nog geen OTA updating. En daarom is het niet mogelijk de update 'stand-alone' uit te voeren. Er was een release van sn0wbreeze(v.2.97 denk ik) die customized ipsw's naar je telefoon kan sturen(wel dus met tussenkomst van een PC/Mac) die je naar iOS6 kan brengen, IPSW's zijn op internet te vinden. Zou iOS7 als update afraden gezien de iPhone hierop erg stroperig reageert...(i.e. niet vooruit te branden!)