Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

met welk gratis programma kan ik VOB of MPEG bestanden knippen zonder kwaliteitsverlies?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Heb je Audacity al geprobeerd? Audacity is een gratis bewerkingsprogramma waarmee je makkelijk audio kunt knippen en plakken. Het ondersteunt sowieso MPEG, van VOB weet ik dat niet zeker, al is er via internet vast een online converter te vinden waarmee je van VOG naar MPEG kan converteren. Ik hoop dat je zo verder geholpen bent!

Toegevoegd na 1 minuut:
Overigens, dit is alleen voor audio. Voor videobestanden zul je een ander programma moeten hebben, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet zo in thuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ffmpeg.exe kan je zo downloaden, is een commandline programma.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is een commandline programma? hoe installeer ik dit programma? Ik krijg na uitpakken 4842 bestanden, ik zie er geen setup tussen staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
FFMPEG is misschien iets te hoog gegrepen gezien je nogal wat argumenten achter de .exe kunt plaatsen... Niet zo'n goeie tip voor een beginner dus...
Er zijn verscheidene tools op Internet te vinden, als het echt helemaal gratis moet zijn raad ik je VirtualdubMod aan of gewoon VirtualDub. Hierin kun je markers plaatsen voor in en uit punten en deze weer exporteren als AVI.

http://virtualdubmod.sourceforge.net/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Virtualdub kan wel avi maar geen vob verwerken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jawel...Zie: http://forums.afterdawn.com/threads/converting-vob-files-to-avi-with-virtualdub.643045/

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding