Word2013: ik ben het navigatievenster kwijt, hoe kan ik dat terugkrijgen?

Toegevoegd na 36 minuten:
ik bedoel de kolom links

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Amadea
9 jaar geleden
Wat bedoel je daar precies mee? Ik heb Word2013 maar de term navigatievenster ben ik nog niet tegengekomen.
Amadea
9 jaar geleden
Bedoel je het lint? Rechtsboven zie je een hokje met een pijl naar boven erin. Als je daarop klikt kan je het verborgen lint weer tevoorschijn halen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
kijk of het tussen word options staat

Antwoorden (1)

In het lint 'Beeld' kun je de optie 'Navigatievenster' aanvinken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Verhip ja, daar staat tóch dat woord.