Hoe kan ik mijn psn account gegevens bekijken?

Ik heb mijn geboortedatum nodig van mijn PSN account, maar die heb ik toen der tijd niet naar waarheid ingevuld omdat ik toen geen 18 jaar was. Hoe kan ik deze bekijken? ik hoef hem niet eens te wijzigen alleen te zien.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
5.1K

Antwoorden (1)

gewoon (ik leg het uit via de app)
- je opent de app
- jeklikt rechts boven in oep je account profiel picture
-dan doe je instelligen
-dan account gegevens
- je wordt nu door gestuurt naar een site
-daar log je in en als het goed is kan je dan je gegevens wijzegen

ik kan het ook voor je uitleggen hoe het moet vanaf de ps zelf maar dat moet ik zelf nog effe uitzoeken dan voor je maar dit werkt zowiezo

Toegevoegd na 1 minuut:
https://itunes.apple.com/nl/app/playstation-app/id410896080?mt=8
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scee.psxandroid&hl=nl_NL
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het probleem is alleen dat je de geboortedatum niet kunt wijzigen dus meestal staat die er niet bij, maar ik zal eens kijken. bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
er staat wel meer op als gedacht, maar ik kan nog steeds niet mijn geboortedatum vinden :(