outlook: hoe kan ik ervoor zorgen dat nog maar eens per halfuur berichten worden opgehaald van server?

Toegevoegd na 1 uur:
het gaat om outlook op een pc

Toegevoegd na 3 uur:
Zonder ptintscreen is het ook gelukt. Dank!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
SimonV
9 jaar geleden
Bedoel je Outlook van Office op je computer of de website Outlook.com?
Cryofiel
9 jaar geleden
Je kunt Outlook gewoon uitzetten. Dan haalt hij geen berichten op. Is erg goed voor je concentratie op zaken die wél van belang zijn.

Het beste antwoord

Via Bestand, Opties, Geavanceerd, dan doorscrollen naar Verzenden/ontvangen, daar klikken op Verzenden/ontvangen. Zie ook printscreen. Daar kun je aangeven om de hoeveel minuten je Outlook wil laten controleren op je mail.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik krijg de screenshots niet toegevoegd helaas.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SimonV
9 jaar geleden
Dat lijkt niet altijd te werken:
http://superuser.com/questions/546462/ms-outlook-how-to-specify-a-different-mail-check-interval-every-5-minutes-for