microsoft office outlook opent niet

microsoft office outlook opent niet meer op laptop.
werk met windows 7,microsoft office outlook 2007.
Melding-kan microsoft office outlook niet starten,kan het outlook venster niet starten

Toegevoegd na 16 minuten:
Wie weet de oplossing?

Toegevoegd na 2 uur:
Heb office maar verwijderd en opnieuw geinstalleerd zonder outlook,nu als email prg windows life mail in gebruik.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software
5.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil geholpen worden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laptop helemaal uit, een halve minuut wachten en vervolgens weer aan. Zou het probleem kunnen oplossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je stelt de vraag ook op helpmij.nl je nick naam is BEAT.
zo wil je kijken bij wie je het snelste de oplossing krijgt.
slim hoor.

Antwoorden (2)

Laptop helemaal uit, een halve minuut wachten en vervolgens weer aan. Dit zou het probleem kunnen oplossen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat werkt niet helaas.
Installeer Office opnieuw, zorg dat je .pst-files weer op de juiste, originele plaats staan, en open Outlook dan in safe-mode, d.w.z. houdt CTRL vast tijdens het aanklikken van het Outlook icoon. Dat duurt even, Outlook controleert en repareert dan je pst-file, welke vaak de boosdoener is. Als dat klaar is sluit je Outlook opnieuw op, maar dan 'normaal' (zonder CTRL).
Het probleem zou nu verholpen moeten zijn.

Zo niet zit je waarschijnlijk met fouten in het register; kopieer je .pst-files naar een andere locatie, Uninstall Outlook, vervolgens schoon en defragmenteer je je register. Daarna Outlook opnieuw installeren, .pst-files weer op z'n plek zetten en evt. bovenstaande herhalen.
.pst-files kunnen namelijk beschadigd raken door deze problemen.

Hopelijk heb je er wat aan.