Hoe kom ik aan vergeten wachtwoord voor instellen 'Beperkingen' op Ipad?

Ik ben het wachtwoord vergeten. Hoe kan ik nu een nieuw wachtwoord instellen/aanvragen? Ik ben niet zo'n technicus, dus antwoord svp met simpele bewoordingen uitleggen. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
3.9K

Antwoorden (2)

Heel simpel. Niet. Je zult de iPad opnieuw moeten instellen. De beperking is er juist voor dat het niet te omzeilen is voor bijvoorbeeld kinderen. Herstel de iPad via iTunes op je computer en stel hem opnieuw in. Zet geen reservekopie terug, want dan zet je ook de beperkingscode terug. Volgende keer de code goed opschrijven, of niet gebruiken als de functie niet relevant voor je is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is wel degelijk mogelijk, maar erg moeilijk. Het is in dit filmpje te zien: https://www.youtube.com/watch?v=yyENHRniaE8
Hieronder leg ik het ook even uit:
Stap 1: Verbind je iPad met je pc en open itunes.
Stap 2: Maak een backup van je iPad.
Stap 3: Download en installeer iCopyBot :http://www.icopybot.com/download.htm
Stap 4: Selecteer links in het menu de meest recente backup en klik op het plusje ervoor.
Stap 5: Blader nu naar System Files - HomeDomain - Library - Preferences
Stap 6: Zoek en open het bestand "com.apple.springboard.plist" (zonder haakjes)
Stap 7: Zoek naar "countryCode" (weer zonder haakjes en let op hoofdletters!) door op de verrekijker te klikken en selecteer bij direction "down". Klik op "Find Next"
Stap 8: Voeg een enter in achter en typ "SBParentalControlsPIN" (zonder haakjes)
Stap 9: Druk op enter en typ "1234" (weer zonder haakjes)
Stap 10: Sla dit op
Stap 11: Druk met de rechtermuisknop op je apparaat die linksonder wordt weergeven.
Stap 12: Selecteer "restore from backup" en selecteer nu de backup waarin je wijzigingen hebt aangebracht.
Stap 13: wacht
Stap 14: Ga naar instellingen - algemeen - beperkingen, je kan dit nu ontgrendelen met het wachtwoord 1234

Nu kan je beperkingen uitzetten.

Als iets niet duidelijk is, plaats dan even een reactie.
Succes!