hoe kan ik voorkomen dat mijn pc steeds weer opnieuw updates installeert die ik niet nodig vind?

Om één of andere reden probeert mijn pc al sinds februari steeds opnieuw updates te installeren voor x64 (ik heb x32). Dat lukt natuurlijk niet, maar hij blijft proberen.
Kan ik dit voorkomen zodat het proberen dus ophoudt? en ik die updates uit de "lijst met updates" kan verwijderen (ze staan er nu onder "mislukt").
Andere updates worden trouwens wél correct geïnstalleerd....

9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En dat is Windows update die dat doet?
Amadea
9 jaar geleden
Aangeven in de instellingen dat je wilt dat updates alleen worden geïnstalleerd nadat jij er toestemming voor hebt gegeven.
liveisgreat
9 jaar geleden
Mr. Tomaat, ja, elke dag opnieuw. Het zijn 28 updates dier dus niet geïnstalleerd raken uiteraard.
Maar andere updates raken dus wél geïnstalleerd, vandaag bv. zijn er al een aantal updates geïnstalleerd. Ik heb idd aangegeven (zoals Amadea suggereert) dat ik enkel updates wil installeren als ik er toestemming voor geef, maar bij die updates uit februari stond dat nog niet ingesteld.
fremar
9 jaar geleden
naar systeemherstelpunt voor februari?en dan wat Amadea zegt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als niks werkt kan je hier alles verwijderen: C:\windows\softwaredistribution\downloads
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_other-windows_update/where-are-windows-updates-stored-on-computer/6862b26a-ba57-4957-b985-90a3529187c6
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je niet per ongeluk taalpakketten aangekruist bij Optioneel.

Antwoorden (1)

rechtermuisknop op de update en dan update verbergen. dan worden ze niet meer mee genomen.. je kunt dit eventueel ook weer herstellen. bij verborgen updates herstellen