Word2013: tot zojuist kreeg ik, bij het rechtsklikken op het Wordicoon de bestanden in miniatuur, nu als een lijstje. hoe dit te veranderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat heeft niet met Word te maken, maar met de Organisatie van de Indeling van jouw bestanden. Als je op de pagina met Mijn documenten staat kan je rechtsboven klikken op een zwart pijltje om Meer opties te krijgen. Daar kan je kiezen tussen Inhoud, Tegels, Details, Lijst, en Pictogrammen in diverse formaten.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het probleem bleek opgelost na het herstarten van de pc

Andere antwoorden (1)

Ik sluit mij aan bij mijn voorganger, alleen is de vraag wat lastig te doorgronden. Het klopt inderdaad dat dit hoogstwaarschijnlijk met de beeldweergave te maken heeft.
Bedoel je echter dat er nu iconen tonen i.p.c. voorbeelden, dan kan het ook temaken hebben met het schakelen tussen de modus 'Prestaties' en 'Grafisch'.

Dit kun je als volgt checken/aanpassen:
In Windows 8:
1) Muis naar rechterbovenhoek
2) Instellingen (tandwieltje)
3) Configuratiescherm
4) Systeem en Beveiliging
5) Systeem
6) Geavanceerde systeeminstellingen
* Hier komt meestal een melding i.v.m. UAC, klik op 'continueren' of 'ok'.

7) Bij prestaties kies je voor vervolgens voor 'Instellingen'.
8) Zet deze op 'Beste weergave' == Miniaturen, Schaduweffecten et cetera in Windows.

In Windows 7/Vista:
1) Configuratiescherm
2) Systeem en Beveiliging
3) Systeem
4) Geavanceerde systeeminstellingen
* Hier komt meestal een melding i.v.m. UAC, klik op 'continueren' of 'ok'.

5) Bij prestaties kies je voor vervolgens voor 'Instellingen'.
6) Zet deze op 'Beste weergave' == Miniaturen, Schaduweffecten et cetera in Windows.