Hoe doet mijn geluid het weer op mijn Latitude 3330 windows 8.1?

Computer: Dell Latitude 3330
Type: Windows 8.1
Software: IDT audio driver codec

Na een paar updates deed mijn geluid het niet, wat nu?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Verwijder de software, en download daarna opnieuw de software voor je geluidskaart.

Als je daarna nog problemen hebt ligt het niet aan de updates, maar aan iets anders.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoiets had ik ook ooit, wat ik heb gedaan is naar device manager gaan (Geen idee hoe dat in het nederlands heet), door me tje rechtermuisknop op het windows logo te klikken (windows 8 en windows 10, geen idee bij windows 7 of ouder). Hier kon ik de geluidsdriver weer koppelen aan de speakers. Dit heeft het bij mij opgelost. Eventueel moet je het nog inschakelen nadat je dit hebt gedaan, dat doe je gewoon door op de speaker knop in je taakbalk te klikken