Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke app kun je gebruiken om zowel op een IPhone als een Samsung S5 een ander te loclaliseren? Iets ala 'zoek vrienden'

Ik heb een Samsung S5, mijn vrouw een IPhone. Toch willen we allebei kunnen zien waar de ander zich bevindt op de kaart.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
77.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat zou kunnen met Glympse. Dat is er voor iOS, Android en Windows Phone.
(Lees meer...)
bamibal
9 jaar geleden
Een hele prettige app hiervoor is life360.
Werkt zowel op android als Iphone (eigen ervaring).

Bijkomend voordeel is dat je meerdere zg "cirkels" kunt instellen.

Dus je kunt met je vrouw onderling zien wie waar is in cirkel 1 maar bijv in een apart systeem kun je zien waar andere huisgenoten of je kroegmaten zijn.


Alleen degenen binnen de cirkel kunnen elkaar dan zien, dus zo kunnen je vrienden je vrouw niet volgen ;)

https://www.life360.com/

Toegevoegd na 3 minuten:
PS het heeft ook extra nuttige tools, zoals een "helpknop" waarmee je elkaar kunt oproepen ingeval van nood (handig als je kinderen het op de telefoon hebben)

Ook kun je instellen dat je een seintje krijgt als iemand thuiskomt (schat ben je nu NOG aan het shoppen, ik krijg maar geen seintje dat je weer thuis bent.....). Ook uit te zetten indien gewenst natuurlijk.
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding