Welke app kun je gebruiken om zowel op een IPhone als een Samsung S5 een ander te loclaliseren? Iets ala 'zoek vrienden'

Ik heb een Samsung S5, mijn vrouw een IPhone. Toch willen we allebei kunnen zien waar de ander zich bevindt op de kaart.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
77.3K

Antwoorden (2)

Dat zou kunnen met Glympse. Dat is er voor iOS, Android en Windows Phone.
bamibal
9 jaar geleden
Een hele prettige app hiervoor is life360.
Werkt zowel op android als Iphone (eigen ervaring).

Bijkomend voordeel is dat je meerdere zg "cirkels" kunt instellen.

Dus je kunt met je vrouw onderling zien wie waar is in cirkel 1 maar bijv in een apart systeem kun je zien waar andere huisgenoten of je kroegmaten zijn.

Alleen degenen binnen de cirkel kunnen elkaar dan zien, dus zo kunnen je vrienden je vrouw niet volgen ;)

https://www.life360.com/

Toegevoegd na 3 minuten:
PS het heeft ook extra nuttige tools, zoals een "helpknop" waarmee je elkaar kunt oproepen ingeval van nood (handig als je kinderen het op de telefoon hebben)

Ook kun je instellen dat je een seintje krijgt als iemand thuiskomt (schat ben je nu NOG aan het shoppen, ik krijg maar geen seintje dat je weer thuis bent.....). Ook uit te zetten indien gewenst natuurlijk.