hoe kan ik een geinstalleerd programma vinden?

ik heb een programma gedownload en geinstalleerd, maar kan het daarna nergens meer vinden. waar kan ik die vinden? ik heb windows 7.

Ps.: het programma werkt wel gewoon want het is geopend na het installeren.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
11.2K

Antwoorden (4)

gwn goed in je bestanden kijken! ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ga naar start (je weet wel: dat rondje met die 4 gekleurde vierkantjes erin, links onderin je scherm). Je komt dan in een menu. Daar is ook een type balk. Daar type je de naam (of een deel ervan) van het geïnstalleerde programma in en als het goed is kom t ie dan vanzelf te voorschijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
start configuratie scherm onder icoon programma's (en onderdelen)

Toegevoegd na 1 minuut:
mocht je het daar willen verwijderen althans

anders staat het misschien onder
start andere programma's ?
capthavoc
9 jaar geleden
Mocht het Windows 8 zijn, typt u in het metroscherm (dit is het scherm met alle blokjes) de naam van het programma en u ziet het tussen de resultaten. Andere optie (ook Windows 8) is dat u onder alle blokjes in het metroscherm een rondje ziet met een pijltje naar beneden. Klik hierop en u ziet alle applicaties op de PC.

Geen Windows 8?
Dan gaat u te werk, zoals de anderen reeds hebben geantwoord op uw vraag.