Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik bladwijzer functie terug in Google chrome?

Bladwijzerbeheer pagina in google chrome gaat niet open,
het bladwijzer sterje is ook verdwijnen uit adresbalk,kan geen bladwijzer maken!?
browser gegevens wissen,browser instelling opnieuw instellen,Chrome verwijderen en opnieuw instellen is al geprobeerd.

8 jaar geleden
in: Software
2.5K
fremar
8 jaar geleden
bij de laatste versie van Chrome is dit blijkbaar allemaal verandert,ben er zelf ook nog niet goed uit.
koraal19
8 jaar geleden
heeft de nieuwe versie überhaupt een originele bladwijzer functie?
capthavoc
8 jaar geleden
Is de optie bladwijzer blak altijd zichtbaar niet aanwezig onder de instellingen ?
onder die 3 streepjes rechts boven aan ?
koraal19
8 jaar geleden
@capthavoc,
de bladwijzer balk is er wel en dit kan ik gewoon onder de adresbalk plaatsen maar anderen genoemde functie zijn er niet.
capthavoc
8 jaar geleden
Misschien is het een kweste van even afwachten er is zeker wel wat veranderd ook op mac
Maar wellicht zijn het instellingen die door gevoerd moet worden ?
op de google servers ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op mijn android telefoon heb ik dit weer kunnen activeren door rechts bovenin die drie stipjes te drukken, dan instellingen en vervolgens tabbladen en apps samen voegen uitgeschakeld. Nu kun je weer je tabbladen beheren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
koraal19
8 jaar geleden
Hier gaat om chrome voor PC .

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding