is het mogelijk om word 2007 te openen op de pagina waar je gebleven was?

Ik zou graag word willen openen op de pagina waar ik gebleven was.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Het is niet mogelijk Word op deze manier te openen.
Je kunt na openen wel op Shift + F5 drukken. Word springt dan naar de plaats waar je het laatst was.

Toegevoegd na 18 minuten:
Tip van Cryofiel:
Je kunt ook een macro maken met deze opdracht.
Geef deze macro de naam "AutoOpen".

Toegevoegd na 21 uur:
Helaas werkt Shift F5 niet bij Word 2007 en Word 2013.
Bij Word 2013 krijg je na opening van een document een korte welkomstboodschap (rechts) waarbij je naar het punt kunt springen waar je het laatst was.
Voor Word 2007 resteren helaas de bij de reacties genoemde macro's.
SimonV
8 jaar geleden
Cryofiel
8 jaar geleden
Dit antwoord wilde ik ook net geven... ;-) Vroeger kon je in Word een AutoOpen-macro definiëren. Die macro werd uitgevoerd bij elk document dat je opende. In die AutoOpen-macro kon je dan het commando geven dat overeenkwam met Shift-F5. Ik weet niet of die mogelijkheid in Word 2007 nog steeds bestaat.
SimonV
8 jaar geleden
AutoOpen werkt ook voor Word 2007.
Maar.... Shift F5 werkt voor alle versies van Word, behalve voor Word 2007. Wat je wel kan doen is een bladwijzer zetten op de plaats waar je de volgende keer wil starten. Cursor zetten waar je wil, menu Invoegen openen, Bladwijzer kiezen bij Koppelingen en het een naam geven. Is wel omslachtiger dan Shift F5. Hier staan twee andere oplossingen: http://word.herbtyson.com/?p=3 http://windowssecrets.com/forums/showthread.php/142396-How-to-go-to-last-edit-in-Word-docx-docs