Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn teredo tunneling adapter werkt niet. Hoe los ik dit op?

Mijn Teredo Tunneling adapter werkt niet. Hij geeft volgende fout: "Het apparaat start niet (10)." Hoe kan ik dit verhelpen? Kan iemand mij soms een stappenplan geven om dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Druk windows toets+R en type regedit

Navigeer naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CURRENTCONTROLSET\SERVICES\TCPIP6\PARAMETERS

Aan de rechterkant staat een sleutel die 'DISABLEDCOMPONENTS' heet, dubbelklik hierop, verander de base radiobutton even naar decimaal en vul als waarde 0 (nul) in.

Herstart je computer en zeer waarschijnlijk is je probleem dan opgelost.

(Tip: Onthoud de oorspronkelijke waarde zodat je het altijd weer in oorspronkelijk staat kan terugzetten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jouw aanbeveling heb ik gevolgd;
Regedit geopend, waarde 0 (nul) ingetypt en computer heropgestart. Daarna bekijk ik of het probleem is opgelost maar dit is niet zo.
Ik zie nog steeds hetzelfde scherm.
Hierop heb ik Windows probleemoplossing nogmaals gestart.
Als oplossing staat er zoals altijd: "installeer stuurprogramma opnieuw".
Dit doe ik en hierop wordt Windows Update gestart.
Dit installeert het stuurprogramma opnieuw,
maar steeds staat er als fout: "installeren stuurprogramma mislukt". Wel bedankt voor het antwoord! Misschien kan dit wel andere mensen helpen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ah, dat met het stuurprogramma had je niet vermeld in je vraag... zou je willen voorstellen de hele ethernet adapter uit apparaat beheer te verwijderen en NIET de windows drivers te gebruiken, maar de drivers van de fabrikant van de ethernet kaart. Wel eerst dus even de juiste driver vinden en downloaden voordat je de ethernet adapter verwijdert, anders wordt het downloaden een beetje lastig...
Met rechtermuis op 'mijn computer' -> beheer -> apparaat beheer

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding