Kan ik 2 Java programma's van mijn pc wissen?

Ik keek in mijn configuratiescherm en zag dat er 3 keer Java op mijn pc staat, nl Java 7 update 80, Java 8 update 25 en Java 9 update 45. Is dit normaal of kan ik er 2 wissen?

8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

de oudste twee kun je zonder problemen van je pc verwijderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klopt, ik vind het ook ergerlijk dat Java de oude versies niet wist bij het installeren van een nieuwe versie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Toen ik mijn java laatst update vroeg hij of ik oudere versies wou verwijderen!?!?!?
zondag
8 jaar geleden
Nou mijn Java vraagt dat helemaal niet.