Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bluray film afspelen zonder gezeur van AACS?

AACS het afkorting is = Advanced Access Content System.

Ik koop films in bluray legaal, en ik heb bluray speler in pc. En ik maak gebruik van DVI kabel, dit is volgens mij hetzelfde signaal als HDMI maar behalve zendt DVI geen audio.

Ik krijg steeds gezeur van AACS-Decodering dat ie niet afgespeeld kan worden.

Ik koop alles legaal, en toch krijg ik dit gezeur.

Hoop op heel eenvoudig oplossing, en dat ik gewoon films kan weer kijken op pc helemaal in hd.

Toegevoegd na 1 uur:
Heb met diverse software geprobeerd, en allemaal gezeur van AACS. Zie nogmaals toevoegde bijlage , die is met MPC-HC 64 player. En eerste bijlage is van VLC player. Misschien weten jullie het oplossing.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://forum.videohelp.com/threads/343705-VLC-Blu-ray-plugin-Watch-encrypted-Blu-rays-directly-in-VLC-2-0
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geprobeerd, en hetzelfde gezeur! Dus werkt ook niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Perceel: Niet elke VLC binary werkt met AACS de v.2.15 (64bit) en v.2.13 zou goed moeten werken. Link van mrTomaat is wat gedateerd inmiddels zijn er AACS key gen projects zoals op labdv.com die wat recente keys genereert (die je hebt geprobeerd zijn vast blacklisted bij je BRD)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Speel je BR af met ArcSoft TotalMedia, en je hebt geen last van dat AACS geneuzel(Let wel: AnyDVD geeft problemen i.c.m deze software i.v.m keyexchange)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding