Hoe krijg ik de appstore weer terug?

Mijn appstore is weg op mijn iPhone 4s. En ik weet dat je de appstore niet kan verwijderen/wissen maar toch is deze weg. Ook bij bij zoeken komt die niet te voorschijn. Wat moet ik doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Verder zijn mijn telefoon en berichten icoon ook verdwenen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Kan je de telefoon nog wel verbinden met je computer via een USB kabeltje? In dat geval zou ik op je computer een back-up maken van je telefoon, je telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen en zodra dat voltooid is de backup weer terug op je telefoon zetten. Als je hem ook niet meer kan verbinden met je computer of als je instellingen ook weg zijn, zou ik gewoon bij een apple store langs gaan.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Mvg,

Wolf