Hoe download ik word zonder daar een cd-rom voor nodig te hebben?

Ik heb een office pakket 2007 maar kan hem alleen niet op mijn laptop zetten want die heeft geen cd-rom station. Hoe krijg ik dan word op mijn laptop?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
2.8K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
i.p.v Microsoft Office kun je ook een andere office downloaden. bijvoorbeeld Office Suite: http://www.ksosoft.com/product/office-free.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Vraagje, hoe oud is jou laptop?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Let op, Word is een gelicenceert programma. Indien je niet een geldige sleutel bezit gaat het vroeg of laat fout! Succes!

Antwoorden (2)

Als je een cd-rom hebt, dan kun je hem in een andere laptop/computer stoppen. Daarna de schijf openen via deze computer en bestanden naar computer kopieren. De gekopieerde bestanden kun je vervolgens naar een USB-stickie kopieren en in ju laptop stoppen zonder cd speler. Vervolgens installeren (setup starten) maar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als je een geldig serienummer hebt bij die cd
dan mag je ook dit pakket downloaden
je moet daar het serie nummer invullen
let op de je de juiste versie pakt en ook de taal van het pakket
capthavoc