Hoe zet ik de automatische grammaticacontrole in Word aan in het Nederlands?

Dat het dus vanzelf komt met de rode en groene golven. Ik heb thuis geen Word, maar wel op mijn school pc. Deze is echter wel in het Engels.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Ga via windowsknop of start naar je configuratie scherm.
Ga naar land taal, vervolgens tabblad toetsenbord talen,
Van hieruit toetsenbord wijzigen naar Nederland(ned) Ver. St.(internationaal)

Nu moet alles goed werken. Succes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bij mijn word staat er onder aan de pagina een grijs balkje waar v.s. in staat als je daarop klikt kun je als het goed is ook nederlands selecteren