Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik alles in mijn spel opnemen?

Ik zou graag mijn gameplays willen opnemen maaar dan van andere positities voorbeeld als ik schiet in een spel dat de camera de kogel volgt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
768
capthavoc
8 jaar geleden
sniper elite ??
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou graag 1 voor GTA SAn Andreas hebben (MTA of singleplayer)
capthavoc
8 jaar geleden
Ik denk niet dat je helemaal begrijpt hoe games en gamecapture werkt
je kijkt altid vanuit de postie van spelers er is dus geen vrije camera Misschien kan je iets in een online game als je kunt afspreken dat anderen dan niet op je schieten ? maar een kogel volgen wordt wel heel moeilijk games met bullet time zijn wel aardig ? mac payne of zo ? sniper elite ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hey Jonas,

Helaas is er geen algemene manier om bijvoorbeeld de baan van een kogel te filmen, omdat elk spel een aparte code heeft en niet elk spel een geschikte code heeft om dit soort dingen op te nemen. Wel hebben bijvoorbeeld de nieuwere GTA's een optie om in-game op te nemen. Ook zijn er verschillende games die standaard al zo'n filmpje laten zien, en dat kan je natuurlijk gewoon opnemen met een schermopname programma.

Dus om antwoord te geven op je vraag: Het kan niet, tenzij de game standaard al zo'n filmpje laat zien of een slimpiet een zogenaamde mod daarvoor maakt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Mvg,

Wolf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding