Hoe maak je iets in excel onzichtbaar voor de printer?

Ik moet voor mijn stage een aantal pulldown menu's maken en die zichtbaar maken op de computer maar niet bij het printen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Een print area selecteren. en dan de pulldown menu's niet selecteren.
als je pull down menu's in het midden staat wordt het wat lastiger en zou je ze moeten verbergen voordat je ze print. als je dit automatisch wil zou je toch een macro moeten opnemen hiervoor.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Klikken op het object (het pull down menu) met je rechtermuis knop, dan optie 'format control' (ik heb de engelse versie, het is de onderste optie) kiezen en in tab 'properties' (eigenschappen in Nederlands) de optie 'print object' uitvinken.
paulus811