Kan ik het permanent verwijderde e-mails tergkrijgen? Hoe kan ik dit het beste doen?

Ik heb een paar weken gelden e-mails permanent verwijderd. Uit outlook en gmail. Ziggo zegt dat het niet onder hun valt maar zijn persoonlijke mening was dat het in 9 van de 10 gevallen niet meer mogelijk is. Heeft iemand toch een oplossing. Met name die uit outlook zijn erg belangrijk. AUB reacties van experts. (Ik heb in outlook onder in het venster geen knop "verwijderde e- mails herstellen.")

Toegevoegd na 1 uur:
Het betreft Outlook 2003

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb je de prullenbak ook leeg gemaakt.?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prullen bak is leeg. Ik ben er inmiddels achter dat ze voorgoed verloren zijn.

Het beste antwoord

Nee, dat is niet mogelijk. Outlook 2003 heeft die optie niet.
Bovendien wordt Outlook 2003 sinds 8 april 2014 niet meer ondersteund door Microsoft.

Je kan er wel voor zorgen dat je in de toekomst de verwijderde mails wel terug kunt halen. De methode daarvoor kan je vinden in de bron.
Het spreekt voor zich dat dit geen invloed meer heeft op reeds verwijderde mails.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! En hoe zit het met gmail?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als het goed is, kan je op het pijltje naar beneden klikken in het zoekvenster van Gmail.
Je krijgt dan allemaal vragen die je gewoon kunt negeren.
Als je, zonder iets in te vullen, op de blauwe zoekknop klikt, links onderaan het zoekvenster, zouden alle verwijderde items weer zichtbaar moeten worden; zelfs de mails die je uit de prullenbak hebt verwijderd. Ik heb zelf echter geen Gmail, dus ik kan het niet voor je uitproberen. ;)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dan zegt ie Ongeldige zoekopdracht: alle berichten worden teruggestuurd. Ik krijg de indruk dat jou oplossing werkt als je de mails gearchiveerd hebt en dat heb ik niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prullenbak is leeggemaakt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Rebalais, k ben er inmiddels achter dat ze voorgoed verloren zijn. Ik weet nu wel voor de toekomst waar ik op moet letten. Bedankt voor het meedenken!!!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@Blisssister
Graag gedaan.
Succes hiermee. :)