waarom gaat laptop in soort slaapstand? zie foto

Na een minuut komen er bewegende lijnen als ik de muis niet beweeg kan dit ook na 10 minuten of helemaal uit?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Dat heet een screensaver, dit kun je zelf instellen. Via rechtermuisknop -> aan persoonlijke voorkeur aanpassen. Daar ergens staan iets met schermbeveiliging en dit kun je aan/uitzetten en tijd instellen.
Ritsuka
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
bedankt wist de naam niet meer maar erg bedankt voor de snelle reactie!