Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet ik via icloud mijn whatsapp gesprekken wel bewaren maar mijn whatsapp media niet?

Ik heb een iphone en ik heb whatsapp perongeluk verwijdert, nu heb ik het opnieuw gedownload en kan ik mijn gesprekken en media terug krijgen doordat ik een reservekopie had gemaakt van mijn whatsapp gesprekken en media. Ik heb 5g opslag in mijn icloud en daarvan is 4,8 bezet door whatsapp. Het terugzetten van gesprekken is 1,75 g. Ik heb dus niet genoeg g om mijn gesprekken te houden en terug te zetten. Hoe kan ik dan mijn gesprekken wel terug zetten maar mijn whatsapp media wel verwijderen zodat ik meer g over heb en dus mijn whatsapp gesprekken terug krijg maar mijn whatsapp media niet?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
666

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Weet niet of het volgende lukt. Maar zet in de instellingen van je whatsapp de mogelijkheid " Bewaar ontv. media " uit. Probeer dan eens of dit dan ook automatisch uit de icloud is verwijderd! Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding