Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stel ik mijn 2 beelschermen onafhankelijk in?

Onlangs heb ik hier een nieuwe Imac staan. Werkt echt fantastisch. Nu met een Mini DisplayPort heb ik mijn oude VGA beeldscherm er ook op aangesloten. Mijn instelling verandert, zodat ik nu naar links kan met de muis naar het 2e beeldscherm wat ook links staat. Echt fantastisch!

Maar.... nu de lastige vraag. Moet ik met 2 browers werken? Ik heb namelijk Chrome op de iMac zitten en had deze ook graag willen gebruiken op het 2e beeldscherm. Maar helaas... dat lukt mij niet. Of is dit gewoon niet mogelijk?

Daarnaast "switcht" de dock ook heen en weer. Als ik de muis onderin het beeldscherm houd, dan komt die tevoorschijn, maar verdwijnt die op de andere. Dat is op zich niet zo erg.

Maar klopt het dat je niet 2 dezelfde browers/programma's tegelijkertijd op 2 beeldschermen kan draaien?

Alvast hartelijk dank.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
587

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je moet gewoon Chrome starten en ⌘+T indrukken en het nieuwe venster dat verschijnt moet je slepen naar je andere beeldscherm

Toegevoegd na 19 seconden:
Sorry ik bedoel ⌘+N
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding