Kan ik Control-Shift-T in de browser uitzetten?

Zowel bij Firefox als bij Internet Explorer kun je met Control-Shift-T een gesloten tabblad her-openen. Door nogmaals op Control-Shift-T te drukken kun je het daarvoor gesloten tabblad her-openen, enzovoort, tot tien tabbladen terug.

Nu heb ik in de instellingen alles uitgezet wat te maken heeft met het onthouden van historie. Die Control-Shift-T blijft echter werken.

Is er een manier waarop ik de Control-Shift-T-functionaliteit alsnog kan uitzetten?

Cryofiel
8 jaar geleden
in: Software
1.1K
Thecis
8 jaar geleden
Kan je deze niet bij de standaard sneltoets instellingen verwijderen?
Maar dan zet je het altijd uit, voor elk programma. Ik zit nu op mijn werk, en daar kan ik niet alle instellingen nakijken. Ik kan het dus even niet zo snel voor je proberen of exact zeggen waar het zit...
Cryofiel
8 jaar geleden
Standaard sneltoetsinstellingen? Wat is dat en waar zit het? Voor zover ik me voor de geest kan halen gebruik ik verder nergens Control-Shift-T, dus als die toetscombinatie helemaal niets meer zou doen zou dat niet erg zijn.
SimonV
8 jaar geleden
Ik vond hier wel wat, maar 't is me niet geheel duidelijk of het probleem hiermee opgelost is: https://jpsoft.com/forums/threads/disable-global-hotkey-ctrl-shift-t.4876/
Cryofiel
8 jaar geleden
Nee, dat gaat over Take Command. Ik vond wel een andere manier: ik kan Control-Shift-T toekennen aan bijvoorbeeld Rekenmachine. Elke keer als ik dan in de browser zit en Control-Shift-T intoets, start de rekenmachine in plaats van dat mijn gesloten tab heropent.
Thecis
8 jaar geleden
@cryofiel
In dat scherm is het volgens mij mogelijk om de toetsencombinatie weg te halen. Althans, dat was zo in XP...
Maar dat is het nu in ieder geval al gecompenseerd. Maar dan word ik wel een beetje nieuwsgierig. Wat heb je allemaal open staan dat anderen absoluut niet mogen zien ;-)
Cryofiel
8 jaar geleden
Ik bekijk regelmatig . Ook houd ik mij zo af en toe bezig met . Tot slot wil ik liever niet dat anderen zien dat ik bekijk; ik denk dat jij dat ook niet fijn zou vinden.
Ritsuka
8 jaar geleden
Privemodus in de browser kun je gebruiken
Cryofiel
8 jaar geleden
Die staat aan (Firefox), maar dat helpt niet tegen Control-Shift-T.

Het beste antwoord

In de configuratie, via het window about:config, zet je de volgende twee waarden op 0:
browser.sessionstore.max_tabs_undo
browser.sessionstore.max_windows_undo