wat is het verschil tussen bittorrent en utorrent?

ik gok dat het allebei hetzelfde thema is

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.9K

Antwoorden (3)

Bittorrent en uTorrent zijn beide stukken software om torrents te downloaden, je kan er dus hetzelfde mee.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het verschil, is dus de maker, en waarschijnlijk een aantal verschillende instellingsmogelijkheden die de meeste gebruikers ontgaat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bittorrent en uTorrent zijn allebei van dezelfde makers
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zijn inderdaad van hetzelfde bedrijf, en naast de verschillende user interface en DNA is er niet veel verschil. Maar ze hebben niet dezelfde maker. Bittorrent, Inc. heeft μTorrent namelijk niet zelf gemaakt maar in 2006 overgekocht.
Bitorrent en uTorrent zijn allebei van hetzelfde bedrijf, maar er is één functie die Bitorrent wel heeft en uTorrent niet en dat is DNA.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Wat is DNA dan? (In dat programma)
Als je het protocol Bittorrent bedoeld, dan is dat het protocol waarmee de software Bittorrent en uTorrent werkt. Maar het enige verschil tussen beide programma's is de ondersteuning van DNA en de interface.

Toegevoegd na 37 seconden:
uTorrent is alleen de naam van software, Bittorrent is de naam van zowel software als het protocol (waarmee uTorrent dus ook werkt).

Toegevoegd na 38 seconden:
uTorrent is alleen de naam van software, Bittorrent is de naam van zowel software als het protocol (waarmee uTorrent dus ook werkt).