zit er ergens in Word (of Office) een mogelijkheid voor een equivalent van gele plakkertjes?

Toegevoegd na 1 uur:
ik zie nergens accessoires in startmenu

Toegevoegd na 5 dagen:
ik zoek naar de charmbalk, maar die vind ik niet. ook via startmenu kom ik er niet.

Toegevoegd na 5 dagen:
en ik zie in 'alle programma's' niet bureau-accessoires (windows7)

Toegevoegd na 6 dagen:
weet nemand het?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Bij mijn weten niet in Office. Wel kent Windows zelf deze sticky notes. In de charmbalk even zoeken naar "plaknotities". Als je hem dan vastmaakt aan je taakbalk heb je je notities altijd bij de hand.