Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je verwijderde mails terughalen in outlook office 2007 ?

Weliswaar weet ik dat dit kan je moet dan op de map gaan staan waarin de verwijderde mails staan en dan in het menu naar extra gaan en daar moet de optie staan "verwijderde items herstellen" maar helaas ontbreekt deze optie bij mij hoe kom ik daaraan wie weet dit ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
969
SimonV
8 jaar geleden
Voor deze functie moet je gebruikmaken van een Microsoft Exchange Server 2000-, Exchange Server 2003- of Exchange Server 2007-account. De meeste privé-accounts maken geen gebruik van Microsoft Exchange.
Is dat bij jou ook het geval? https://support.office.com/nl-nl/article/Verwijderde-items-herstellen-6b02f698-13e4-49da-8eed-ada57aca8445
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ja maak hier geen gebruik van

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor deze functie moet je gebruikmaken van een Microsoft Exchange Server-account. De meeste privé-accounts maken geen gebruik van Microsoft Exchange.

Dus ik vrees voor je dat dit het probleem is. Jammer, want het lijkt me een handige functie.
(Lees meer...)
SimonV
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding