Mijn printer blijft steeds in de pauze stand staan. Hoe los ik dit op?

Ik heb ten eerste een Apple computer. Mijn printer is van Epson. Ik had er eerst een andere aan vast. Ook een Epson. Een half jaartje oud. Deze bleef maar steeds naar de pauze stand terug gaan. Dus ik baalde daar flink van. Toen maar een andere printer gekocht. Ja je moet toch wat he. Ook een Epson, omdat ik de inkpatronen natuurlijk niet weg wilde gooien. Maar helaas geeft deze printer ook aan dat hij in de pauze stand staat. Druk ik op hervatten, dan ga hij na een seconden of wat weer in de pauze stand. Ik denk dus dat de fout ergens in mijn computer zit. Wie weet een echte oplossing. Ja echte, niet een flauwekul oplossing.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
2.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is het verschil tussen een echte en een flauwekul oplossing? Als de oplossing werkt is het toch goed...

Antwoorden (1)

Ik heb sowieso geen Apple, maar... ik zou toch gewoon het garantietraject bewandelen... je nieuwste printer is vast nog nieuw genoeg... vraag eerst bij de leverancier, zou ik zeggen. Je printer hoort het tenslotte gewoon te doen.