Worden alle apps verwijderd als ik windows opnieuw installeer?

Ik heb een nieuwe pc gekocht en daarbij veel apps gekregen waar ik niks aan heb. Ik wil windows 8.1 opnieuw installeren door gebruik te maken van de knop "Alles verwijderen en windows opnieuw installeren".

Word dan ook alle apps verwijderd die ik van de fabrikant heb gekregen?

Picture for question
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Nee, de standaard Windows-apps en die van de fabrikant worden niet verwijderd. Alle andere apps wel. Je persoonlijke bestanden ook. Succes!