Welke virusscanner is voor altijd te gebruiken?

Bestaat er een virusscanner die je maar één keer hoeft te kopen? Als ik op internet rondkijk, betaal je bijna overal per jaar. Welke virusscanners hoef je maar één keer te kopen en gaan voor altijd mee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je kan geen enkele virusscanner 1 keer kopen en dan voor altijd gebruiken. Wel kan je (het niet goed beschermende) Windows Devender gebruiken (als je Windows hebt ten minste) of een gratis antivirus als Avast en AVG.