Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik mijn itunes op mijn iphone weer terug naar de oudere versie?

Ik heb net de nieuwe itunes versie gedownload voor de iphone, maar die bevalt me niet. Ik zou graag terug willen naar de iets oudere versie met het roze icoon, ipv deze versie met het witte icoon. Is dat mogelijk? En hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
646
capthavoc
8 jaar geleden
Als je een volledige backup hebt gemaakt voordat je itunes update kan het nog lukken maar toch zal
je uiteindelijk moeten updaten.
de oude versie zal na een bepaalde tijd uit de store worden gehaald
meestal zal meteen gebeuren nadat de nieuwe versie er is bovendien willen ze je natuurlijk zo snel mogeiijk aan applemusic helpen dus vrees dat et niets wordt

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat gaat helaas niet meer, Apple geeft bij elke iOS versie een bepaalde tijd waarbij je terug kan naar een oudere iOS versie (signing window).
Als je probeert te downgraden controleert iTunes op je Mac of PC of het firmware bestand virus/malware vrij is en nog open is voor installatie.
Als dit niet het geval is krijg je een error.
Op moment van schrijven kan je alleen iOS 8.4.1 of iOS 9 (public) beta installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

De enige oplossing is jailbreaken

Download ergens op internet de versie (FirmWare) sie je wilt hebben
Download een jailbreak programma (Zie Youtube)
Daar staat meer info
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding