Moet ik voor iedere aparte pc een aparte boot CD maken?

Ik heb 2 desktop pc's en 1 laptop. Op alledrie de computers maak ik maandelijks een IMAGE van de harde schijf waar Windows op staat. Dat doe ik met het programma Macrium Reflect. Nou krijg ik een melding van dat programma dat ik een rescue media moet maken op een DVD mocht mijn pc niet willen booten, dan kan ik het image van de pc via die cd weer terug zetten op de harde schijf.

Maar ik heb 3 computers, moet ik voor iedere pc apart een rescue dvd (bootdvd) maken?

8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Alle drie hebben andere hardware en andere specifieke drivers. Die zijn niet onderling uitwisselbaar. Dus je moet 3 DvDs maken.