Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe word ik administrator over mappen van externe HD?

Heb externe HD gekregen waarop mappen staan die administrator bevoegdheid nodig hebben om te kunnen verwijderen. Ben zelf administrator op eigen pc maar het lukt mij niet om deze toepassing op deze mappen te gebruiken!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
614
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hallo Veldhuijzen, bedankt voor je reactie! Ik hebben ben het aan het proberen maar het lukt niet! Bij 1 mapje lukte het en daarna niet meer! Dus wat zou ik niet goed doen? Ik krijg te zien dat op de map waarop ik het probeer de toegang wordt geweigerd!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Rechtermuisknop op de map - eigenschappen - dan naar tabblad beveiliging - druk dan op de knop bewerken - dan toevoegen - daar kan je in het onderste veld je accountnaam typen en dan op controleren drukken . als deze dan klopt druk je op ok en dan geef je je account volledig beheer. druk je weer op ok en dan kan je de mappen verwijderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding