Hoe schakel ik office 2013 onder windows 10 uit ?

Ik heb office 2010 erop, met licentie.
Maar telkens ik een document of spreadsheet wil openen vraagt Office naar de sleutel en dan blijkt dit steeds over Office 2013 te gaan.
Als ik via de App office 2010 iets opstel , dan is er geen probleem.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
SimonV
8 jaar geleden
Heb je al geprobeerd met Revo Uninstaller Office 2010 te verwijderen en daarna opnieuw te installeren?
't Is een gokje, maar als verder niets helpt... http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je moet office 2010 niet verwijderen
Windows heeft de nieuwste dat is 2013 als standaard ingesteld dus moet je dat veranderen door of 2013 te verwijderen of 2010 als standaard in te stellen zoals ik hier onder beschreven heb En programma's verwijderen kan ook net zo goed zonder er eerst een ander programma voor te installeren
SimonV
8 jaar geleden
Het was me niet duidelijk dat Office 2013 er óók op stond!

Het beste antwoord

Je kan office 2013 verwijderen door naar start - instellingen- systeem - apps en onderdelen te gaan daar office 2013 te zoeken en te verwijderen

Of je kan via start instellingen - systeem - standaard apps daar onderaan op standaard apps per bestandstype kiezen
Dan de bestanden die daar door office 2013 worden geopend op office 2010 te zetten
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank.
Ik ga voor 2013 verwijderen
De 2e optie, daar kan ik niet aan uit.
Prettige zondag.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank.
Dit bleek de enig mogelijke oplossing.
Win 10 bleef vragen terwijl ik Office 2010 heb.