Word2010: hoe voeg ik bibliografieen samen?

ik heb twee grote documenten met beide een grote bibliografie en tal van verwijzingen in voetnoten. ik wil die documenten samenvoegen maar wat ik ook probeer, de bibliografie van het toegevoegde document gaat niet over
hoe dit te verhelpen?

Toegevoegd na 3 minuten:
kan het zijn dat dit te maken heeft met het feit dan een van de documenten op pc staat en ander op onedrive?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Zorg dat je beide documenten lokaal hebt staan, dus download het document uit Onedrive naar je documenten. Kopieer en plak de biografie uit het ene document in het andere document. Voilà.