Waarvoor dienen de 2 rare mappen in root C schijf ( zie afbeelding )?

Hallo iedereen,

Ik heb al lang een 2 rare mappen in mijn root staan.
Ik heb nu eens gezocht naar de titel van die mappen op Google maar kreeg geen resultaat.
Hier de namen:
da30219b37df69d835ac4c
en
dd4642efcba7b3183cedc7dc7a05

Eerlijk gezegd durf ik ze niet verwijderen omdat ze misschien belangrijk zijn voor Windows.
De inhoud van de tweede map kan ik niet openen omdat ik daar geen rechten voor heb.
Ze waren ook niet verborgen.
De mappen en bestanden van de mappen staan op de afbeelding.

Kan iemand mij zeggen of ik deze mappen mag verwijderen?

Mvg

nickmansrob

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Ik zie de bestandjes mrt.exe, mrtstub.exe en $shtdwn$.req in je map.
Waarschijnlijk heb je eens MS Malicious Software Removal Tool geïnstalleerd.
Deze plaatst een tijdelijke map met willekeurige letters en cijfers op je C-drive met de bestanden mrt.exe, mrtstub.exe en $shtdwn$.req.

Dergelijke mappen worden soms door een programma tijdens een update of installatie aangemaakt en worden meestal weer door het programma verwijderd.

Je kunt ze gerust verwijderen. Als dit niet gaat, lukt het hopelijk in veilige modus of met een programma als Unlocker.
SimonV
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de info nu kan ik ze eindelijk met een gerust hart verwijderen ;)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor de info nu kan ik ze eindelijk met een gerust hart verwijderen ;)