Bestaat er woordenboek app spaans-nederlands die volledig offline kan gebruikt worden, het liefste gratis? (Maar dan voor android !)

Deze vraag lijkt op http://www.goeievraag.nl/computers-internet/software/vraag/574415/bestaat-woordenboek-app-spaans-nederlands maar die vraag gaat over een iPad.

Ik ben op zoek naar een android app.

Ozewiezewozewiezewallakristallix
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De Google Translate-app heeft een optie om woordenpakketten te downloaden voor offline gebruik.