Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik de Error #- 2147467259 oplossen van powerpoint presentatie?

Ik wil graag een liveweb toevoegen in mijn powerpoint presentatie slides maar ik zie de volgende error melding

graag een oplossing?

Picture for question
8 jaar geleden
in: Software
1.7K
capthavoc
8 jaar geleden
welke browser gebruik (als je edge gebruik) moet je misschien even internet explorer weer als standaard instellen ? Wat zegt de oplossing zelf ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit is inderdaad een hele vervelende foutmelding, maar gelukkig is dit op te lossen.
Als je de volgende keer problemen hebt met Windows en/of Office geef dan ook aan om welke versie dit gaat, bijvoorbeeld - Windows 7, Windows 8 of Windows 10 en/of Office 2013.

Volg deze stappen en je probleem is opgelost:

1) Open 'Uitvoeren' d.m.v. de toetsen combinatie > Windows + R.
2) Typ in de uitvoerbalk > regedit.exe (LET OP: VERANDER NIKS WAAR JE NIET AAN MOET KOMEN IN REGEDIT! VOLG STAPPEN!)
3) Heb je de Office installatie installeert via click-to-run of via een MSI bestand?

Als je Click-To-Run hebt gebruikt voor de installatie van Office, zoek dan het volgende in regedit.exe

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\15.0\ClickToRun\REGISTRY\MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Office\15.0\Common\COM Compatibility\

Als je MSI bestand hebt gebruikt voor de installatie van Office zoek dan het volgende in regedit.exe

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Office\15.0\Common\COM Compatibility\

Vervolgens zie je een aantal mappen aan de linkerzijde (zoals afbeelding).
Zoek dan het map: {8856F961-340A-11D0-A96B-00C04FD705A2};
Open daarna - Compability Flags en verander de waarde naar 0.

Sluit het programma af > Start je PC opnieuw op en probeer het opnieuw. Veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding