Hoe kan ik de Error #- 2147467259 oplossen van powerpoint presentatie?

Ik wil graag een liveweb toevoegen in mijn powerpoint presentatie slides maar ik zie de volgende error melding

graag een oplossing?

Picture for question
8 jaar geleden
in: Software
1.7K
capthavoc
8 jaar geleden
welke browser gebruik (als je edge gebruik) moet je misschien even internet explorer weer als standaard instellen ? Wat zegt de oplossing zelf ?

Antwoorden (1)

Dit is inderdaad een hele vervelende foutmelding, maar gelukkig is dit op te lossen.
Als je de volgende keer problemen hebt met Windows en/of Office geef dan ook aan om welke versie dit gaat, bijvoorbeeld - Windows 7, Windows 8 of Windows 10 en/of Office 2013.

Volg deze stappen en je probleem is opgelost:

1) Open 'Uitvoeren' d.m.v. de toetsen combinatie > Windows + R.
2) Typ in de uitvoerbalk > regedit.exe (LET OP: VERANDER NIKS WAAR JE NIET AAN MOET KOMEN IN REGEDIT! VOLG STAPPEN!)
3) Heb je de Office installatie installeert via click-to-run of via een MSI bestand?

Als je Click-To-Run hebt gebruikt voor de installatie van Office, zoek dan het volgende in regedit.exe

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\15.0\ClickToRun\REGISTRY\MACHINE\Software\Wow6432Node\Microsoft\Office\15.0\Common\COM Compatibility\

Als je MSI bestand hebt gebruikt voor de installatie van Office zoek dan het volgende in regedit.exe

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Office\15.0\Common\COM Compatibility\

Vervolgens zie je een aantal mappen aan de linkerzijde (zoals afbeelding).
Zoek dan het map: {8856F961-340A-11D0-A96B-00C04FD705A2};
Open daarna - Compability Flags en verander de waarde naar 0.

Sluit het programma af > Start je PC opnieuw op en probeer het opnieuw. Veel succes.