mijn map afbeeldingen verwijst naar de d schijf, hoe draai ik dit terug?

ik heb per ongeluk de locatie van mijn afbeeldingen map verandert hij verwijst nu naar de D schijf maar krijg hem niet terug verandert. de computer is net nieuw dus ik baal verschrikkelijk.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
1.1K
SimonV
8 jaar geleden
Helpt het als je de map verplaatst naar de plaats waar je deze wilt hebben?
Volgens mij wordt dit voor Windows dan de nieuwe locatie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja precies, je kunt hem gewoon verplaatsen hoor!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Daarnaast wat verwijst naar wat? Heb je een snelkoppeling gemaakt ofzo? Ik denk dat je iets gedaan hebt en niet snapt wat je gedaan hebt. En nu meer problemen maakt dan nodig is. Mappen met foto's kan je zonder problemen verslepen.

Antwoorden (1)

Je kunt de map gewoon verplaatsen naar de locatie waar je de map wilt hebben.
Dit wordt dan voor Windows de nieuwe locatie.

Toegevoegd na 5 dagen:
Als dit niet werkt, kan de oplossing van Shadow werken:
1. Blader met Regedit naar de key
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
Rechts hoort te staan: My Pictures Reg_Expand_SZ %Userprofile%\Pictures
Als dat er niet staat het zo maken.
2. Verwijder met verkenner de map C:\Users\JeNaam\Pictures (als die er nog is)
3. Rechtsklik Start—> Uitvoeren, type Shell:My Pictures
Nu hoort hij die map (van stap 1) aan te maken er erheen te springen.
4. Kopieer je muziekbestanden naar deze standaard-map [C:\Users\JeNaam\Pictures]
SimonV
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Is het probleem al opgelost?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het probleem is ondertussen opgelost, gewoon verplaatsen was geen optie dat liet hij niet toe dit was de opl;ossing: 1. Blader met Regedit naar de key
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders
Rechts hoort te staan: My Pictures Reg_Expand_SZ %Userprofile%\Pictures
(ja het is daar allemaal engels, ook in een NL-windows)
Als dat er niet staat het zo maken. 2. Verwijder met verkenner de map c:\users\JeNaam\Pictures (als die er nog is) 3. Rechtsklik Start --> Uitvoeren, typ Shell:My Pictures
Nu hoort hij die map (van stap 1) aan te maken er erheen te springen. 4. Copieer je muziekbestanden naar deze standaard-map [c:\users\JeNaam\Pictures]
SimonV
8 jaar geleden
Bij mij kon ik de map gewoon verplaatsen, maar bedankt dat je jouw oplossing gegeven hebt!
Ik heb 'm bij het antwoord geplaatst, dan hebben anderen er ook nog wat aan.