Wat is het beste programma om de komplete harde schijf naar ssd te kopieren?

wil harde schijf vervangen door een ssd

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Acronis clone software is verweg het makkelijkst, word bij veel ssd meegeleverd.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het makkelijkste is om een schone installatie van Windows te doen.
Zet je SSD als C schijf en je oude harde schijf als D schijf.
Na de installatie kun je makkelijk de dingen die je wilt bewaren van de D schijf pakken en op de C schijf zetten.
Zodra je zeker weet dat alles overgezet is (dingen van mijn documenten/afbeeldingen, email, favorieten van je browser etc), kun je de D schijf leeggooien en voor andere dingen gebruiken, of weggooien/weggeven.

Je hebt dus geen speciaal programma nodig, je gebruikt gewoon ctrl+c en ctrl+v om de gewenste dingen over te zetten. Dit is de mooiste optie, dan ben je gelijk allerlei overbodige opgebouwde data kwijt.
Ritsuka