Wat kan de reden zijn dat ik ineens niet meer een stukje kan kopiëren?

Een bronvermelding dus de naam van de link, dat ging wel, maar een stukje kopiëren van die link... nee ... iedere keer kwam de naam van de link ipv ... raar , snap er niets van. Kan hier een logische verklaring voor zijn? Wat kan ik hieraan doen?

Graag in Jip- en Janneke-taal , ik ben echt een digibeet, verwacht van mij geen kennis, geef het advies maar aan een 4-jarige, dus simpel s.v.p. ;-)

Toegevoegd na 8 minuten:
Het lukt dus ook niet op GoeieVraag! Heel vervelend. Dankzij het programma Lazarus dat ik nog niet zolang heb, ben ik mijn teksten niet kwijt nu , maar dit maakt het weer anders ingewikkeld.

Toegevoegd na 11 uur:
AANVULLING
Net 2 keer een stukje getikt.
Eerste keer weg, weet niet hoe...?
programma Lazarus werkt niet meer, niet op te roepen... hoe kan dit nou?
Tweede keer, ik kopieer het en vervolgens is het origineel [mijn getikte stukje dus] verdwenen en het gekopieerde komt ook niet te voorschijn?!?!?! RAAR hoe kan dit nou?
Ben geen techneut, ben digibeet, maar wel een logisch mens ... hoe kan dit? Iemand enig idee?
Heel graag!

Toegevoegd na 18 uur:
Feest... >>Probleem opgelost!! <<
Ik sloot af en wilde opnieuw opstarten... verschijnt er een berichtje dat Google Chrome niet meer reageerde >>> hallo ... nou ja ...
Opstarten en tádá daar was Google Crome en jawel kopiëren ging weer + ook Lazarus werkte weer nou ... m'n liefje m'n liefje wat wil je nog meer!?

Het werkt weer!

Wat kan de reden zijn dat Google Chrome ineens niet meer werkt? waarom?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je browser of besturingssysteem een beveiligingsupdate heeft geïnstalleerd die het kopiëren van tekst blokkeert. Probeer de instellingen van je browser of besturingssysteem te controleren om te zien of er een optie is om dit te veranderen.
Bronnen:
4 maanden geleden