Hoe kan ik mijn standaardinstellingen veranderen voor Word 2011?

Als ik een nieuw document open in Word, opent hij standaard A5 formaat (landscape). Nu wil ik graag dat hij opent met A4 (portret). Hoe kan ik dit veranderen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
4.9K
SimonV
8 jaar geleden
Wellicht heb je iets aan deze tips: http://www.ign.com/boards/threads/how-do-i-change-the-default-new-document-on-word-2011.200847687/ Hier staat hoe je Word weer terugzet in de standaardinstellingen: http://answers.microsoft.com/en-us/mac/forum/macoffice2011-macword/how-to-reset-word-2011-for-mac-to-the-default/2f1d2270-e5c9-4301-bfe5-e6d1fefb9f12

Antwoorden (2)

1. start word
2.Nieuw document
3.Pagina indeling
4.Formaat
5.Kies A4
6.klik onderaan dit menu op meer papierformaten
7.Klik op als standaard instellen
8.JA
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Dit werkt niet voor Word 2011 (Mac).
Ik heb geen Mac, maar dit zou moeten werken:

Start Word
Open bestand: [Gebruikernaam]/Library/Application Support/Microsoft/Office/User Templates\Normal.dotm
Verander je pagina-instellingen in Portret en A4.
Sla het bestand Normal.dotm op.
Verlaat Word en start het programma opnieuw op.
De instelling zou nu standaard op Portret en A4 moeten staan.
SimonV