Hoe kan ik de nieuwste versie van mail op mijn Macbook terugzetten?

Heb 'el Capitan' geïnstalleerd en toen Mailprogramma daarvan veranderd in 'classic mail'. Eigenlijk wil ik meer keuze in geluiden voor mail.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (1)

open je mail programma ga naar
mail (naast het appeltje) in de taakbalk
voorkeuren

tab weergave

vink gebruik klassieke indeling af

hopelijk is dat wat je bedoelt ?
capthavoc
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, gelukt! Alleen heb ik nog steeds maar weinig geluidjes om uit te kiezen. Iemand liet zien dat je op een iPad veel meer keuze hebt, dat is toch raar?